Handelsbetingelser
Virksomhedsoplysninger
Frøken Grøn
Torvegade 10V, 8850 Bjerringbro
Telefon: 86870047 / 51356846
Mail: info@froekengroen.dk
Cvr: 29092508
Priser og betaling
Alle priser og gebyrer er inkl. moms.
Frøken Grøn modtager betaling på mobilepay. I vores fysiske butik modtager vi desuden betaling med flg. kort: Dankort, Visa, MasterCard, Visa Electron, og American Express
Bestilling til afhentning i butikken:
Hvis du bestiller din buket/gavekurv eller gave til afhentning i butikken, skal vi have din bestilling senest dagen før kl. 14, for at vi kan garantere, at vi har buketten klar til dig.
For afhentning samme dag, er du meget velkommen til at ringe til os på tlf 86870047 – så hjælper selvfølgelig meget gerne!
Levering
Vi leverer til følgende byer i vores nærområde:
By |
Postnummer |
Leveringspris |
Ans By |
8643 |
35 |
Grønbæk |
8643 |
50 |
Iller |
8643 |
50 |
Kongensbro |
8643 |
50 |
Rødkærsbro |
8840 |
50 |
Højbjerg |
8840 |
50 |
Brandstrup |
8840 |
50 |
Elsborg |
8840 |
50 |
Bjerringbro |
8850 |
35 |
Mammen |
8850 |
50 |
Vindum |
8850 |
50 |
Tange |
8850 |
40 |
Sahl |
8850 |
40 |
Borre |
8850 |
50 |
Nøddelund |
8850 |
50 |
Gullev |
8850 |
50 |
Hjermind |
8850 |
50 |
Bjerring |
8850 |
50 |
Levring |
8620 |
65 |
Truust |
8882 |
65 |
Det er ikke muligt at bestille leveringer udenfor ovennævnte byer – heller ikke selvom det er under samme postnummer som ovennævnte byer. Hvis du har spørgsmål, så ring til os på tlf. 86870047.
Vi leverer mandag – lørdag. Vi leverer ikke på søndage og helligdage – med undtagelse af på Morsdag (2. søndag i maj).
Vi skal have modtaget bestillingen senest kl. 9, hvis vi skal garantere levering samme dag. Hvis du har brug for hurtig levering og bestiller efter kl. 9, så ring til os – vi hjælper selvfølgelig meget gerne, hvis det er muligt.
I sommerferien (uge 27-31), efterårsferie (uge 42) og vinterferie(uge 7) har vi begrænset åbningstid. Derfor skal alle bestillinger afgives senest dagen før levering kl. 10.
Hvis modtager ikke er hjemme, når vi leverer bestillingen, sætter vi den som udgangspunk udenfor modtagers dør, eller andet passende sted på modtagers bopæl. Hvis du ikke ønsker, at vi sætter buket/blomst/gavekurv ved modtagers dør, skal du skrive det i kommentarfeltet ved bestilling. Vi vil da tage varen med retur til butikken og bede modtager om at hente den hos os hurtigst muligt.
Vi erstatter ikke bortkomne leveringer, som er sat ved modtagers dør (med mindre du har skrevet, at vi ikke må sætte den)
På dage med høj varme, frost, storm eller lign., har vi ikke mulighed for at sætte leveringen udenfor modtagers dør. I disse tilfælde tager vi buket/blomst/gavekurv med tilbage til butikken. Vi vil aflevere et kort hos modtager, hvor vi beder modtager om at afhente gaven i butikken hurtigst muligt.
Som udgangspunkt, leverer vi mellem kl. 8 og 19 på hverdage og kl. 9 og 15 på lørdage. Vi kan ikke garantere levering på et bestemt tidspunkt eller i et bestemt tidsrum, men vi gør os altid umage med at opfylde eventuelle ønsker til leveringstidspunkt.
Levering på arbejdspladser, vil altid ske i arbejdspladsens åbningstid.
Blomster til begravelser leveres altid senest en time inden højtideligheden.
Levering til begravelse
Vi leverer begravelsesblomster gratis til alle kirker under postnummer 8850, 8840 og 8643
Vi skal have modtaget bestillingen senest kl. 13 sidste hverdag inden begravelsen/bisættelsen.
Du er selvfølgelig meget velkomme til at ringe, hvis du har en hastesag. Vi hjælper gerne, hvis det er muligt.
Du er altid velkommen til at kontakte os på Telefon 86870047 for yderligere informationer.
Leveringssikkerhed og ansvar
Du er som bestiller ansvarlig for, at afgive de korrekte oplysninger om modtagers navn, adresse, telefonnummer, samt korttekst og dato for levering.
Vi erstatter ikke fejlleveringer eller forsinkelser, som skyldes ukorrekte leveringsoplysninger.
Vi tager forbehold for udsolgte varer.
Reklamationer
Frøken Grøn garanterer, at en blomsterhilsen udført og leveret af Frøken Grøn er frisk ved modtagelsen, at udbringning sker på den ønskede dag og at værdien af blomsterne svarer til det bestilte.
Eventuelle reklamationer, skal rettes til Frøken Grøn på tlf. 86870047 eller på mail info@froekengroen.dk. En sådan reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed.
Fortrydelsesret
Der er ikke fortrydelsesret på afskårne blomster, fødevarer og drikkevarer. Vi binder buketter unikt ud fra hver bestilling. Ydermere er der tale om levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.
Følgende varetyper er altså undtaget fortrydelsesretten:
- Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk til forbrugerens hjem, bopæl eller arbejdsplads af en erhvervsdrivende, der ofte og regelmæssigt betjener faste ruter
- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg
- Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt
- Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen